3/18/2017

Koniczynka



Koniczynka to nazwa stadniny koni, w której byłam w ferie na kolonii. Było to przecież tak dawno, więc dlaczego o tym wspominam? Bo to świetne wyjście jeśli chodzi o wakacje. Wszystkie konie są zadbane, starannie czyszczone i przyjazne. Jeśli marzyłeś, albo chociaż chciałeś spróbować jazdy konno, to uwierz mi, że jest to odpowiednie miejsce. Zajęcia prowadzą doświadczeni instruktorzy, a pomiędzy treningami nie ma czasu na nudę. No ale gdzie znajduje się ta cała Koniczynka? Na pomorzu w Krępie Kaszubskiej, jeśli ktoś ma niedaleko to polecam tam zajrzeć. Ta niesamowita i miła atmosfera na pewno zatrzyma cię na dłużej. Jeśli ja nie zachęciłam cię do odwiedzenia tego miejsca, to wejdź na stronę, tam znajdziesz filmiki i więcej informacji dotyczących zajęć i kolonii.
Strona internetowa - KLIK




22 komentarze:

  1. Oj wybrałabym się ale mam za daleko. Uwielbiam konie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze zdjęcia!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaa, ale słodki konik! Świetny post <3
    Wspólna obserwacja? :))
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu jazda konno musi być czymś super

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim mieście jest naprawdę dużo miejsc, gdzie można się uczyć jeździć konno. Nigdy, jednak się nie zastanawiałam nad takimi lekcjami. Wątpię również, czy bym mogła znaleźć czas pomiędzy szkołą i treningami. Myślę, jednak, że musi być to ciekawe zajęcie :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny konik :) to musi być coś cudownego


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam konie, kiedyś nawet jeździłam dłuższy czas i wiązałam z tym przyszłość. Ale niestety problemy zdrowotne pokrzyżowały mi moje plany :(
    Śliczny kucyk ;)

    Zapraszam do mnie i jeśli mój blog Ci sie podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/domowy-trening-brzucha-by-ewell.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie jeździłam konno ale zawsze podziwiałam te piękne zwierzęta. I ludzi, którzy się nimi zajmowali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie to wspaniałe zwierzęta :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc dawno nie byłam w żadnej stadninie. Nie przepadam za końmi, bo mam do nich trochę obawę, ale klimat jaki tam panuje jest naprawdę fajny.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja trochę boję się koni, jednak staram się przezwyciężać strach ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie za zwierzętami nie przepadam, w stadninie też nigdy nie byłam. Ale moja przyjaciółka to uwielbia ! :) Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowne zdjęcia :) nie miałam możliwosci nigdy na jakikolwiek kontakt z tymi zwierzatmi ale wierze, ze jak kazde zwierzeta sa cudowne!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. konie są takie piękne, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze marzyłam, żeby mieć własnego konia, ale bardzo trzeba o nie dbać i mieć mnóstwo czasu, a mi go brak :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Konie są naprawdę cudowne. Kiedyś chciałam zawodowo na nich jeździć i posiadać własnego. Niestety przez brak czasu moje plany jakoś zniknęły :/
    Cudowne są te zdjęcia! Mają w sobie wiele uroku :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Konie to moja miłość z dzieciństwa ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie urocze zdjęcia!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku, fiordy są takie śliczne zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi.. Your blog is so good i love your post and images please keep on to post anymore i still waiting for new posts


    kelebihan Kamera GoPro Hero 3

    OdpowiedzUsuń