3/25/2017

#7


for your Beauty - szczotka do włosów z naturalnym włosem

Tangle teezer jeszcze popularny, ale już niedługo tak jak jajeczko EOS wyjdzie z mody i przestanie być kupowany. Ja również go mam, ale moim zdaniem nie jest wcale taki dobry, jak o nim piszą. Elektryzuje włosy, a czasem nawet ciężko jest je rozczesać. Ta szczotka, którą używam teraz jest dużo lepsza. Nie elektryzuje włosów, sprawia, że są błyszczące, gładkie i przede wszystkim świetnie rozczesuje nawet największe pętelki z włosów. Jest trochę tańsza, nie niszczy włosów i nadaje im niepowtarzalny blask. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale moja siostra zaczęła ją używać jako pierwsza, a po czasie ja również spróbowałam i nie zamieniałabym jej na żadną inną. Możecie ją kupić w Rossmannie, są duże, małe i średnie.



28 komentarzy:

  1. Fasjna szczotka :*
    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tangel ale fakt faktem mocno elektryzuje włosy - może pora spróbować czegoś nowego, dzięki za podpowiedź :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta szczoteczka! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ale jestem zwolenniczka firmy tangle, jednak Twojej również bym spróbowała :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks like a good one! ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczotka Tangle była tak zachwalana a w cale nie jest świetna. Mi akurat nie elektryzuje włosów i łatwo nią rozczesać ale mimo tego niszczy włosy. Co do tej wyżej.. niestety u mnie by się nie sprawdziła. Miałam podobną :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, nigdy wcześniej nie miałam z nią styczności. :)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że istnieją takie hm "specjalne" szczotki. Wydaję się być w porządku. Ja mam zwykłą z Kauflanda i nie narzekam:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje się fajna :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z Tobą, że Tangle Teezer to nie jest takim, jak go piszą. Szarpie włosy pomimo tego, że tego nie czujemy u nasady cebulek. Zauważyłam też elektryzowanie się włosów, jak piszesz oraz to, że moje włosy są rozczesane tylko powierzchownie, a wewnątrz są one poplątane. Żeby dobrze je rozczesać trzeba trochę się namęczyć i zmarnować czasu. Pomyślę nad zmianą i może wybiorę tę szczotkę. Wygląda obiecująco!

    Zapraszam do siebie :)
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej szczotki, ale mam zupełnie inne zdanie o tangle Teezer, jak dla mnie jest najlepszy i on jako jedyny daje radę rozczesać moje włosy :o
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tangle teezer i sprawdza mi się świetnie, rozczesuje wszystko idealnie i dość szybko

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam tangle teezer i uważam go za najlepszą szczotkę, ale kto wie. Ile ludzi tyle opinii ;)
    Piszesz w taki sposób, że naprawdę ciekawie się czyta Twoje wpisy. Obserwuję, na pewno zostanę tu na dłużej. Buziaki!
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. TT to mój koszmar, kupiłam jedną tańszą szczotkę z rossmanna i jak ręką odjął :) Więc wierzę na słowo, że szczotka się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że kiedyś coś miałam z nią do czynienia, ale w domu na pewno jej nie posiadałam. Jej opis jednak w stu procentach odpowiada temu, co TT robi z moimi włosami, więc to chyba zależy już od tego co kto ma na głowie. Tak czy siak może w najbliższym czasie przetestuję zaprezentowaną przez Ciebie szczotkę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczotka ta jest fenomenalna bardzo lubię jej używać , pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używałam jeszcze takiej szczotki. Przeważnie stosuję grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam dużo dobrego o tego typu szczotkach

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Około rok temu moja koleżanka kupiła tę szczotkę i jest w niej zakochana. Przyznaję, że jako posiadaczka grubych, gęstych, kręconych włosów, mogę śmiało powiedzieć, że Tangle Teezer to dno. Myślałam nad kupnem tej szczotki, a dzięki tobie chyba się zdecyduję.
    https://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/04/jesienny-nastroj-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam szczotki z naturalnego włosia <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam Tangle teezer już od dłuższego czasu, bardzo ją lubię :)
    Myślę, że Twoja szczotka jest warta uwagi.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczotka jest super :) Jednak ja jestem wierna firmie Tangel :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam TT i myślę, że jest dość dobrą szczotką, ale na pewno nie idealną. Myślałam o kupieniu szczotki z naturalnego włosia, bo miałam okazję jedną wypróbować i była super :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba pokuszę się o zakup tej szczotki, bo moje kręcone włosy naprawdę ciężko rozczesać.
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń