3/15/2017

#6


Golden Rose - płynna pomadka

Zacznę od tego, że spodziewałam się trochę lepszego efektu. Pomadka świetnie kryje i szybko schnie, ale co do trwałości, to myślałam, że będzie trochę lepiej. Jak na taką cenę, nie można oczywiście wymagać więcej, ponieważ i tak jest wystarczająco dobra, ale opinie youtuberek i niektórych blogerek były lekko przesadne. Kolor zmywa się po jedzeniu całkowicie, jeśli chodzi o wytrzymałość w czasie dnia bez czynności, które mogłyby przyspieszyć jej zmycie, to kolorek w miarę się utrzymuje, ale jest coraz mniej intensywny. Ja zakupiłam szesnastkę, idealną do szkoły, ponieważ nie jest bardzo widoczna. Jest to kolor moich ust, więc jedynie je podkreśla, polecam dziewczynkom w moim wieku. Ja z tego produktu jestem bardzo zadowolona, pomimo mniejszej wytrwałości, niż tej o której myślałam.






11 komentarzy:

  1. Cudowny odcień, muszę koniecznie sobie taką kupić ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, słyszałam same pozytywne opinie o tej marce
    ale jeszcze nie miałam okazji próbować pomadek, mam za to
    cudowny lakier od GR!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę raczej wyraziste kolory. Sama kupowałam koleżance płynną pomadkę z Golden Rose, ale w dużo ciemniejszym odcieniu. Sama jeszcze produktów do ust z Golden nie wypróbowywałam, ale jeśli zależy Tobie na trwałości to mogę polecić pomadki Smart Lipstick z Kiko. Nie wiem jak jasne, ale nr 914 trzyma się świetnie, nawet podczas picia i jedzenia ;)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej firmy oraz jej produktów przekonałam się w zeszłym roku i od tamtej pory nie rozstaję się z nimi na krok :) Szminki, pomadki, kredki są rewelacyjne. Nie dość, że mają piękne odcienie - każdy może wybrać coś dla siebie - to oprócz tego gigantycznym plusem jest ich trwałość i nawilżenie ust. Polecam :D

    Zapraszam do siebie :) Jestem początkująca, ale może coś Ci się spodoba :)
    http://simplylifebydominika.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  5. Już dłuższy czas kuszą mnie te pomadki bo wiele dobrego o nich słyszę. Bardzo ładny masz kolor:)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tych pomadkach, ale nie miałam okazji próbować. Odcień jest jednak cudowny ! *.*

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 03 z tej serii i jestem nią absolutnie zachwycona! :D

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam zamiar kupić sobie nr.3, mam już 12 z tej serii ale chyba nie trafiłam z kolorem...
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. GR jest chyba najlepsza firmą jak powstałą każdy ich produkt jest zachwycająco dobry.
    Tego produktu jeszcze nie mam ale niebawem myślę ,że go nabędę :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam ! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful!
    I will be glad friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  11. Odcień zdecydowanie nie mój, ale uwielbiam tę pomadkę w odcieniu zgaszonego różu ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń