3/11/2017

#5



Regenerum - regeneracyjne serum do rzęs i brwi

Zakochałam się w tym produkcie po pierwszych widocznych efektach. Miałam bardzo rzadkie i słabe rzęsy, bo nie zmywałam wieczorami tuszu do końca. Na początku nie zdawałam sobie sprawy co się może stać, ale gdy wypadło mi większość rzęs, to wszystko wyglądało po prostu tragicznie. Były słabe i z każdym dniem miałam ich coraz mniej. Przestałam się malować, ale musiałam zrobić coś żeby je odżywić i przywrócić do swojej wcześniejszej postaci. Reklamy nakłoniły mnie do zakupienia tego produktu, jednak nie byłam go do końca pewna. Szukałam opinii w internecie, jednak nie znalazłam nic konkretnego. Postanowiłam zaryzykować i kupiłam regenerum w aptece, ale moja odżywka miała w składzie również olejek rycynowy. Jeśli przypadkowo wpadnie ci kropelka do oka, to lekko szczypie, ale nie jest to problem. Szczerzę mogę polecić wam tą odżywkę nawet do zdrowych rzęs na wzmocnienie i przedłużenie. Idealne nadaje się też do brwi.





20 komentarzy:

  1. Szczoteczka tej odżywki wygląda zachęcająco! W planach mam właśnie kupić sobie jakąś odżywkę do rzęs. A może będzie to ta z regenerum?
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam różne opinie na ten produkt i każda była inna :)
    Mam regenerum do paznokci i jest całkiem ok :)
    Obserwuję!!
    Mogłabyś poklikać w linki w poście?? Byłabym wdzięczna!!
    Robię konkurs może weźmiesz udział ??
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuje regenerum do paznokci i na razie nie widać efektów :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam pierwsze już po tygodniu ;) ale nie mówimy o tej samej odżywce. Chętnie bym przetestowała tą do paznokci, ale jak na razie jej nie potrzebuję. ♥

      Usuń
  4. Słyszałam same pozytywne opinie o tej odżywce i z pewnością po nią sięgnę, gdy tylko moje rzęsy będą potrzebowały 'wsparcia' :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie zakupię ten produkt. Przyda sie moim rzęsom trochę pielęgnacji i odżywienia :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa odżywka :D Nigdy jej nie używałam :)
    Ale jak będzie potrzeba to na pewno skorzystam :*

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mialam okazje wyprobowac regenerum do paznkoci i jak najbardziej mi pomoglo ;) musze koniecznie zakupic ten produkt ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo słyszałam o tym produkcie, jednak jeszcze nie miałam okazji żeby go przetestować ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przemierzam się do zakupu serum Long4Lashes, chociaż to też zachęca :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Dziękuję, bardzo mi miło :* ♥

      Usuń
  11. Używam tego serum i faktycznie widać efekty po jego stosowaniu :) Obserwuje :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, to bardzo motywujący komentarz. Cieszę się, że to co piszę nie idzie na marnę i podoba się innym.

      Usuń
  13. Świetny blog, mam ten produkt w domu chodź nigdy nie stosowałam, moja mama używa i mówi że jest super
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam raz odżywki z eveline i bardzo ją polubiłam, teraz używam tuszu, który jednocześnie odżywia moje rzęsy i efekt jest mega!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spotkałam się jeszcze z tym regenerum :)
    Świetnie, że u Ciebie się spisało i że je polecasz:)
    Jeśli będę miała okazję - wypróbuję! :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń