3/22/2017

#3




Rachel Hawthorne - Cień księżyca

Jedna z najlepszych książek w mojej domowej bibliotece. Jestem zachwycona tą książką i to dzięki niej nauczyłam się, że nie należy wybierać książki po okładce. Opowiada o pewnej dziewczynie i miłości, a nasza bohaterka musi zmierzyć się z bardzo trudnymi wyborami. W jej rękach jest życie wielu osób. Szukałam pozostałych części z tej serii, ale ani w internecie, ani księgarni nie mogę znaleźć chociażby jednej z trzech pozostałych tomów. To była pierwsza z książek, w których się zakochałam. Dzięki niej zrozumiałam, że warto czytać. Polecam poświęcić jej trochę uwagi i poszperać w internecie poszukując którejś z nich. Mam prośbę o podesłanie linku, jeśli znaleźlibyście księgarnię, w której można ją jeszcze zakupić. Z góry dziękuję.




8 komentarzy:

  1. Oooo nie słyszałam o tej książce wcześniej, a ja taką tematykę lubię, więc muszę poszukać :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój klimat.. :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [ blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niekoniecznie moje klimaty, ale nawet ciekawie to wyglada ;)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta książka. Niestety nie znam żadnej księgarni gdzie można ją dostać :(
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. have to read this books!

    hope u can like my video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing post dear!

    Would you like us to follow each other? Let me know on my blog.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka akurat nie w moje gusta ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. O chętnie bym przeczytała. Pierwszy raz słyszę o tej książce :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń