2/02/2017

#2



Jesteś cudem
Bóg nigdy nie mruga
Twój dziennik

Zestaw książek mówiący o tym, jak ważni wszyscy jesteśmy. Idealne dla nas nastolatków, którzy próbują sobie poradzić z problemami, które czasem wydają się nam, że są bez wyjścia. Te książki mówią nam o tym ja ważny jest Bóg, jednak nie jest to biblijna książka napisana dziwnym językiem, którego nie potrafimy zrozumieć. Jest to książka bardzo luźna i młodzieżowa, ale uczy nas również jak radzić sobie w trudnych chwilach. Bardzo pozytywna, szczególnie dobrze się ją czyta właśnie w tedy, gdy jesteśmy smutni, spływają nam łzy po policzkach, a gardło zaciska się z każdym przeczytanym wersem coraz mocniej próbując to wszystko zatrzymać. W takiej chwili jej przekaz dotrze do nas najmocniej. Pierwsza i druga część ma po 50 "lekcji", chyba najlepszych, jakie tylko mogą być (nawet w-f ich nie zastąpi), a trzecia część to twój własny dziennik, skonstruowany tak, że możesz pisać w nim kiedy chcesz, niezależnie od roku. Polecam przeczytać, nieważne ile masz lat, czy jesteś chłopakiem, czy dziewczyną, czy coś cię gnębi, czy cieszysz się każdym nowym dniem. Jest to książka, która nauczy cię wyolbrzymiać dobro! Dzięki niej będziesz szczęśliwy. 







16 komentarzy:

  1. Myślę, że może być to fajne rozwiązanie dla nastolatków z jakimiś problemami :)
    Obserwuję!!
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik | Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą autorkę, pisze genialnie! Przeczytałam wszystkie trzy książki. Szczerzę mogę powiedzieć, że dają ogromną motywację i chęć do działania! :)

    OBSERWUJE!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój dziennik posiadam , po inne książki wybiorę się jednak do biblioteki<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie czytałam żadnej tej książki, ale duużo o nich słyszałam. Ja jednak nie przepadam za takimi ''poradnikami' :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe są te książki. Kilka razy oglądałam je w empiku ale nigdy nie kupiłam ich
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki mają bardzo pomysłowe tytuły :)
    Są dość popularnymi książkami ale nigdy ich nie czytałam :)
    ~ Obserwuję ~
    Zachęcam zajrzeć na mojego bloga jestem pewna ,że znajdziesz coś dla siebie :)
    oraz zachęcam do pozostawienia po sobie śladu w postaci obserwacji oraz komentarza :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    Robię konkurs może weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie czytałam tych książek ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej pisarce już słyszałam, ale książki jeszcze nie czytałam. Może najwyższa pora/

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po przeczytaniu posta, postanowiłam przeczytać te książki. Wydają się ciekawe
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele słyszałam o tych książkach, jednak do tej pory nie zdecydowałam się jeszcze po nie sięgnąć :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  11. oo o Twój dziennik pierwsze słysze. Ale te dwie książki są mega motywujące i dające do myślenia

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Jesteś cudem" i "Bóg nigdy nie mruga". Naprawdę warte polecenia książki. Dają dużo do myślenia.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupiłam swojej przyjaciółce w tamtym roku na urodziny książkę "Bóg nigdy nie mruga" nawet kawałeczek przeczytałam i jest genialna ta książka! Spodobała mi się już po przeczytaniu kilku linijek. Świetny post! Pozdrawiam i życzę miłej nocki :* Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham!!!!
    A jeszcze Bóg zawsze znajdzie Ci pracę


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń