11/14/2016

Rutyna?



Straszne jest to, jak pochłaniają nas codzienne obowiązki. Nie mamy czasu się "bawić", nie mówiąc już, o naszym hobby, czy zainteresowaniach. Większość naszego życia jest bezsensowna, codziennie robimy to samo, nie mając czasu na przyjemności. Ciągle dążymy do doskonałości nie patrząc na to, co udało nam się już zdobyć. Chcemy czegoś nowego, czas płynie szybko, a my staramy się płynąć razem z nim, jednak stoimy w miejscu. Dlaczego nie możemy iść tak szybko? Bo zatrzymuje nas codzienność, ta przeklęta rutyna, której ciężko się pozbyć. Czasem nie udaje nam się wszystkiego ze sobą pogodzić. Do czego zmierzam, przez to co piszę? Do tego, że czasem warto porzucić swoje obowiązki. Są one aż tak ważne? Moim zdaniem szybciej do czegoś dojdziesz przez swoje pasje i to co lubisz, niż przez to, co musisz. Nienawidzisz tego prawda? Wolisz coś co prowadzi Cię do sukcesu, niż coś przez co nie ruszasz się z miejsca? Zaryzykuj czasem! Nie myśl o tym co ci przeszkadza, tylko o tym co w sobie lubisz! Nie zastanawiaj się tyle czasu jakie skutki będą tego, że nie zrobisz czegoś dzisiaj! Żyjesz tylko raz! Jednak pamiętaj o tym, aby nie marnować czasu, wykorzystaj go jak najlepiej! Bo każde 2 sekundy się liczą! Zastanów się nad tym, co robisz w te 2 sekundy, które zaoszczędzisz pisząc na Facebook'u "nw" zamiast "nie wiem", albo "zw" zamiast "zaraz wracam". Wykorzystaj je mądrze, a nie siedząc na krześle. W czasie 2 sekund możesz napisać dwa mądre słowa, które zainspirują kogoś do pracy, albo podać swojej babci herbatę, więc przemyśl, to wszystko jeszcze raz i zastanów się, jak tobie przelatuje czas, którego jest tak mało.





12 komentarzy:

  1. Jak tak patrze na rok szkolny począwszy od września to dzień w dzień jest w zasadzie to samo. Nie lubię rutyny, ale trudno jest ją przełamać... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Rutyna nie jest fajna. Czasami warto właśnie zrezygnować z obowiązków i zrobić coś dla siebie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo nie lubię tego kiedy wszystko kręci się wokół szkoły. lubię w weekend odpocząć od tego wszystkiego ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja staram się w swoim życiu unikac rutyny i robic to na co mam ochote, nawet jesli czasami ludzie patrza na mnie jak na idiotke! ;)

    http://nolifewithoutlittlethings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię rutyny, ale czasami ja odczuwam :/ Szkoła, dom, lekcje, sen i tak cały czas ;/ Czas zrobic coś dla siebie! ;D Dzięki za motywacje :))
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądry post. Czasem jak sobie pomyślę że po ośmiu lekcjach mam wrócić do domu i zakuwać pół podręcznika to aż mi się niedobrze robi. Nie mam przez to czasu dla siebie a co dopiero na hobby.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemijanie, rutyna to nieodłączna część naszego życia. Niezależnie od tego co w życiu robimy istnieje ryzyko, że w pewnym momencie poczujemy zmęczenie naszym stylem życia, coś stanie się dla nas rutyną i zapragniemy zmian.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne masz włosy :) To twój naturalny kolor? :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, naturalny, nigdy ich nie farbowałam ;)

      Usuń
  9. Rzeczywiście czas przemija bardzo szybko ;/ warto go wykorzystać w 100%
    http://velas-blog.blogspot.com/2016/11/jak-przejsc-na-wegetarianizm.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą, czasami trzeba odrzucić swoje obowiązki i ponieść się hobby. To straszne, jak czas ucieka i nie ma się ani chwili na radość..
    U mnie konkurs świąteczny. Zapraszam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń