11/01/2016

#3


Golden Rose - lakiery do paznokci
Golden Rose - top coat
Lakiery do paznokci z GR są bardzo mocne i trwałe, jednak byłam trochę zdziwiona jeśli chodzi o kolory. Grafit na paznokciach wygląda jak ciemny granat, odcień kremowego jak biały (chociaż tego się spodziewałam, bo jasne kolory zazwyczaj nie są wyraziste), a lekki róż jest dużo jaśniejszy i warto pomalować nim paznokcie więcej niż dwa razy. Z jakości byłam zadowolona, ale miałam też coś na lekką poprawę kolorów jak i trwałości, chociaż to drugie nie było konieczne, był to top coat. Dzięki niemu wyglądało, to tak jakbym miała hybrydy. Jako następne mam zamiar przetestować matowe kolorki, jednak dopiero w wakacje, lub ferie zimowe. Z tych jestem bardzo zadowolona,szczególnie z top coat'em.   







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz