8/26/2016

Szkolne zdobycze!


Linijka FOX - Home&You
Gumki air spring - Rossmann
Kalendarz - Biedronka
Zeszyty - Biedronka
Długopisy - Biedronka

Są to rzeczy, których potrzebowałam, najbardziej podoba mi się właśnie linijka. Znalazłam dwa wzory, pierwszy to różowy lisek, a drugi, zielony dinozaur. Gumki do włosów potrzebne mi były na w-f. Nie lubiłam używać zwykłych gumek, ponieważ mam grube włosy, a one pękały po dwóch tygodniach. Te gumki nie plączą włosów, ani ich nie wyrywają, a ponieważ związuję włosy tylko na w-f, to mogę je nosić na ręce i wyglądają równie dobrze, jak na włosach. Kalendarz wpadł mi w ręce przypadkiem i bardzo mi się spodobał, ma on notes, plan lekcji do uzupełnienia, oraz na samym tyle można wpisać ważne dla nas daty, jednym słowem śliczny i praktyczny (może to dwa słowa, ale bardziej mi pasowało, jak napisałam jedno xD). Zeszyty zawsze kupuję w Biedronce, bo moim zdaniem mają najlepsze wzory, a długopisy załapały się przy kupnie zeszytów, ponieważ ja zawsze je gubię, to właśnie te zwykłe biorę jako zapasowe. Nie znalazły się tu inne rzeczy tj. plecak, lub piórnik, ponieważ zostały jeszcze, w prawie nienaruszonym stanie z wcześniejszego roku. 




7 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Ta linijka jest przeurocza :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz szkolny to super sprawa :P W dodatku taki ładny *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kalendarz, przesłodki ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gumki mnie ciekawią :) ciekawe czy na kręconych włosach sprawdziłyby się równie dobrze ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje – linijka jest genialna, ale kalendarz również :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń