8/05/2016

Liebster Blog Award!


Zostałam nominowana do LBA przez dwie osoby, Natalię Kozak, która usunęła chyba już swój post, ponieważ nie mogłam go znaleźć, oraz autorkę bloga Kaktusowy Sad, za co obydwóm bardzo dziękuję! Wydaje mi się, że już każdy wie o co chodzi, więc nie będę was zanudzać tłumacząc to tak jak na każdym nominowanym blogu. Chciałam dodać tego posta, jak już wszystkie nominacje ucichną, więc piszę go teraz. 

Pytania, które otrzymałam:

1. Jak zaczynasz swój dzień?
Przyznam, że jak większość ludzi w tych czasach, najpierw sprawdzam powiadomienia na telefonie.

2. Co byś ze sobą zabrała na bezludną wyspę?
Koło ratunkowe, w końcu bym gdzieś dopłynęła, albo zjadłby mnie rekin.
3. Jaki jest twój ulubiony film?
Kocham film pt. "Do utraty sił", nie będę się tu rozpisywać na jego temat, ale polecam obejrzeć, radzę przygotować sobie chusteczki, oglądałam go z całą rodziną i wszyscy płakaliśmy. 

4. Jaką książkę ostatnio czytałaś i jaki czas temu?
Ciągle czytam jakieś książki, a obecnie są to igrzyska śmierci, które ostatni raz czytałam tydzień temu, bo chociaż są wakacje, to jednak nie czuję zbytnio tego wolnego czasu.

5. Jakie są twoje plany na nowy rok szkolny?
Nie mam zbytnich planów, ale będę się starać się ukończyć go ze średnią powyżej 5.0.

6. Z którym z youtube'rów chciałabyś zrobić sobie zdjęcie?
W ogóle nie mam ulubionej gwiazdy, nie mówiąc już o youtube'rach, oglądam ich, ale uważam ich za zwykłych ludzi, którzy wykonują swoją pracę. Krótko mówiąc wolę zdjęcia z przyjaciółką niż, ze znaną osobą, której nie znam osobiście.

7. Co robisz, gdy jest strasznie ciepło?
Opalam się ze szklanką wody z miętą, innymi naturalnymi dodatkami i oczywiście lodem.

8. Jaki jest twój ulubiony słodycz?
Nigdy nie miałam ulubionego, po prostu jem to co mi smakuje i mam ochotę, ale zastanawia mnie czy wszyscy tak jak ja dzielą słodycze na czekoladowe i owocowe?

9. Czy masz rodzeństwo i jakie?
Mam młodszą o 4 lata siostrę, często się kłócimy, ale nie wyobrażam sobie żyć bez niej.

10. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Zaczęło się to od tego, że moje koleżanki miały bloga, za co dziękuję im bardzo teraz, Oli i Zuzi, które już chyba swojego bloga nie prowadzą. Ja również się tym zainteresowałam i stało się to moją pasją. Nie chcę się tu rozpisywać, więc jeśli chcecie osobny post na ten temat, to napiszcie w komentarzu.

11. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała w lotka?
Wyjechałabym za granicę, nauczyła się angielskiego i założyła jakąś firmę, oczywiście z czymś co by mnie interesowało. Nie musiałabym się niczym martwić, a może nawet mogłabym pomóc innym. 

Blogi, które nominuję:
Moje pytania:
1. Czy masz zwierzątko i jak się wabi?
2. Gdzie chciałabyś w następnym roku wyjechać na wakacje?
3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
4. Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci?
5. Jaka jest twoja wymarzona praca?
6. Czego najbardziej się boisz?
7. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
8. Czy uznajesz "obs za obs", uzasadnij odpowiedź.
9. Jakie jest twoje ulubione wspomnienie z dzieciństwa?
10. Czy masz jakieś pasje, które nie są związane z blogiem?
11. To pole zostawiam dla Ciebie, użyj wyobraźni i odpowiedz na co tylko masz ochotę!

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, jednak nie odpowiadam na LBA :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks so much for the comment on my latest post
    it means so much to be and Iwanted to say THANK YOU in a more personal way.
    you are amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! Ciekawe pytania i odpowiedzi :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację, ale nie robię postów tego typu. Może kiedyś wykorzystam pytania w Q&A :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń