7/06/2016

Tumblr Girl?


Ostatnio dużo się o tym mówi, a tak na prawdę to wszyscy tylko po to żeby zwrócić na siebie uwagę, a przynajmniej tak mi się wydaje. Albo wyśmiewa się takie dziewczyny, albo pisze jak zostać "Tumblr Girl", a ja chciałabym w końcu coś zmienić. Przede wszystkim chciałam przypomnieć, że Tumblr to portal społecznościowy, na którym promują się dziewczyny za pomocą blogów i niestety wszystkie wyglądają tak samo, bo to przecież "Tumblr Girl". W realnym życiu już chyba każda dziewczyna wie, co to jest ta "Tumblr Girl", a jak nie to wpisuje w internet i dostaje całą definicję. Zaczyna się do niej stosować, nie ważne czy jej to odpowiada, czy nie. Oczywiście nie mówię o wszystkich, jeśli ktoś źle zrozumiał. Moja interpretacja słowa "Tumblr Girl" jest całkowicie inna, bo po co być takim samym jak wszystkie? Ja od pewnego czasu też mam Tumblr'a i podobają mi się stylówki, a raczej zdjęcia ubrań ładnie ułożonych na podłodze, pasujących do siebie i ozdobionych ładnymi dodatkami. Pewnie nie do końca zrozumieliście o co mi chodzi, więc zamieszczę kilka inspiracji pod tym postem. Ja tak właśnie interpretuje "Tumblr Girl" , po prostu tłumaczę to sobie tak, że jest to dziewczyna inspirująca się Tumblr'em i każda wygląda inaczej, a nie tak samo. Moim zdaniem lepiej się wyróżnić, a nie być jak każdy, bo jest to po prostu nudne.







Po pierwszym komentarzu pod tym postem stwierdziłam, że nie wyraziłam się zbyt jasno, dlatego robię tutaj mały dopisek. Nie chcę, żeby wyglądało to tak, że ja też chcę być "Tumblr Girl". Nie mam zamiaru tego promować, tylko pokazać takim dziewczynom, że można inspirować się Tumblr'em na swój sposób, a nie według tego co promuje internet. Chodziło bardziej o to, że Tumblr daje wiele możliwości na wyrażanie własnego stylu, a nie tylko jeden. Ja osobiście kocham tą aplikację, bo znajduję tam wiele inspirujących rzeczy, a przez to, że powstała nazwa "Tumblr Girl", to zaczynam się zastanawiać, czy warto jeszcze coś tam zamieszczać, bo ludzie oczekują dziewczyn lubiących kaktusy, a nie takie, które starają się zaprezentować coś innego. Mam nadzieję, że każdy zrozumiał teraz o co chodzi. ☻♥

5 komentarzy:

  1. Mnie trochę śmieszy to wszystko i staranie się na siłę, żeby być tumblr girl :) Ale jak kto uważa :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej chodziło o to jak ja to widzę, żeby dziewczyny, które chcą być Tumblr Girl były raczej "wyjątkowe" i różne od siebie, a nie wszystkie te same i można by powiedzieć, że "puste" ^^

      Usuń
  2. Każdy interpretuje inaczej :) Bardzo fajnie wyraziłaś swoją opinię ;)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Tumbrl to moja ulubiona aplikacja , jest po prostu mega .Ja nie patrzę na ten stereotyp "tumbrl girl " tylko znajduję na tym portalu mnóstwo inspirujących , ładnych zdjęć :)

    http://dori98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń