7/06/2016

#1


Igrzyska Śmierci
trylogia

Jest to moja ulubiona książka, czytam książki w każdym wolnym czasie, a ta jest tak wciągająca, że czasem jak wieczorem się do niej zabiorę, to mogłabym nie spać całą noc. W każdym rozdziale dzieje się coś ekscytującego, a ich zakończenia są początkiem czegoś nowego, przez co jesteś coraz bardziej ciekawy co stanie się dalej i nie możesz się doczekać, żeby już przeczytać następny rozdział. Ja kupiłam całą trylogię w jednej książce, ale jest ona również podzielona na części. Są trzy tomy. Pierwszy, to "Igrzyska Śmierci", drugi "W pierścieniu ognia", a trzeci "Kosogłos". Jest to bestseller, który został ogłoszony już dawno, jednak ja zaczęłam czytać trochę później i chciałabym zachęcić tego, kto jeszcze nie przekonał się do tej książki.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz